BF

Idag, JA IDAG! Har min bästis BF!! Hennes andra prinsessa är beräknad att komma ut idag! Åh jag längtar SÅ tills hon bestämmer sig för att hon är trött på den där magen och vill träffa alla här ute :D Nathalie är en sån otroligt bra mamma och det här med 2 barn kommer hon klara galant! Jag är så glad för hennes skull! Jag är väl ganska så avis också. Jag bara älskar barn och jag vågar inte ens fantisera om hur många jag vill ha. Det är ju så otroligt underbart att få skapa sin alldeles egna, familj. 
 
Känner mig bättre men fortfarande krasslig.. Trots att jag vart hemma i över en vecka (bortsett från loppisen i söndags då). ÅH! Kian mår iallafall bra nu.. Skönt!! Imorgon kväll ska han hem till morfar och spendera kvällen/natten där. Jag och Samir får en kväll för oss själva. Andra gången på 4 månader.. Så det uppskattas verkligen! Tycker det är superviktigt att man får tid med varandra också <3 Valborg är det ju så vi ska träffa våra fina vänner Linda och Alexander som även dom har barnledigt. 
 
Idag på lunchen kom min Samir hem och käkade. Det gör han ijuförsig nästan varje dag. Jätte mysigt och gör att man får 1 timme extra med sin familj. Han jobbar bara 5 minuter från hemmet.. Så bra! I detta nu har lilla Kian precis somnat och jag ska ta tag i tvätten. Sen tv-tittande resten av dagen! 
 
TYVÄRR har jag ingen systemkamera längre.. Lång historia. Så det blir dessvärre inte lika kul att fota och blogga.. Men kommer fortsätta ändå och blogga när det finns tid/lust och det får helt enkelt bli mobilbilder istället :) 
 
 
 
Allmänt, Kian | |
#1 - - sarah:

gud vad söt

Upp