En bra natt

Igår kväll la vi oss tidigt. Behövde verkligen få sova. Kian hade en dålig natt, natten innan. Precis innan jag ska somna skriver en kund till mig på instagram. Bara att kolla bilden längst ner! Snacka om att de där gjorde min kväll.
Sen på natten blev jag ÄNNU gladare. När jag var upp med Kian så fick jag ett sms från Nicolina, Minelle är här. Deras lilla flicka.. Ååh så mysigt! Tusen miljoner GRATTIS igen. Kian och Minelle kommer bli både grannar och kåmpisar. När ens vänner får barn så blir ju stackars barnen tvingade till vänskap. Haha. Bra jobbat Nicolina och Sivan! Nu är hon här! Ni kommer bli dom bästa föräldrarna till Minelle. ALL LYCKA TILL ER! <3
Och efter denna braiga kvällen och natten.. Så sov vi till 11.20 idag. Öhm utvilad Mamma? JAPP. Så skönt!

Första bilden är första gången vi umgicks.. lagom flashback!

 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Vänskap | |
Upp