Promenad och Lögarängen

Idag packade jag ihop lite matsäck och tog med mig Kian ner till Lögarängen. Tog en promenad dit i det fina vädret. Mötte upp min syster och hennes vän Matilda. Jätte mysigt! Även om de blåste till en början. Efter Lögis tog vi en omväg hem, bara för att få gå en liten promenad. 
 
Min lilla kille. Han är SÅ duktig. Han är så himla glad. Han har oftast humöret uppe! Han gråter väldigt sällan. Gråter han så är det kortvarigt.. trött eller hungrig. Löser sig oftast utan problem. Idag har han inte vart sur en endaste gång.. Han gör de lättare för mig att vara mamma. Vardagen blir inte lika omständig(?). Det är liksom oftast inte nå problem att ha med honom. Jag vet att alla barn har sina perioder.. men Kian har haft en bra period ett tag nu och då ska man väl få uppskatta det? Om nån månad kanske de inte är så längre. Jag njuter iallafall av en överlycklig Kian :) 
 
Bilder från idag
 
 
Allmänt, Kian | |
Upp