Förskola

Hej torsdag! Hej ledighet! Eller Samir har helt ledigt tills 11 januari. Jag jobbar typ 6(?) dagar fram tills dess. Ska bli så jäkla skönt med ledighet ihop. Hela hösten har vi jobbat om varandra och samtidigt varit helt slutkörda småbarnsföräldrar :') men nu så! Minst sagt efterlängtad ledighet. Nu kan vi umgås med Kian tillsammans. Få hela dagar ihop.. Åh! Mys. 
Igår åkte jag till min fina vän Nathalie. Våra barn fick busa nån timme eller två :) efter det åkte jag till Maxi och storhandlade. Köpte bland annat hem gröt, vörtbröd, kanel, julskinka och rödbetssallad. Så jäkla gott! Julstämning :) Efter storhandlingen hämtade vi upp Samir från jobbet. Till middag blev det lövbiff och rotfrukter i ugn.. Mums! 
Idag var det meningen att jag skulle träffa några vänner men pga av ISBANAN utanför samt trötta  småbarnsföräldrar valde vi att ses en annan dag istället. Ikväll mellan 19-20.30 ska vi på föräldramöte. Kian har ÄNTLIGEN fått dagisplats. Inte på någon av dom vi ville ha men det är struntsamma. Vi har iallafall fått en plats på Lillhamras (dit vi ska flytta) förskola i höst. Det var det allra viktigaste.. att vi har den förskolan vi vill ha tills vi flyttar. Just nu kommer Kian hänga på Lillängen, Hoppetossa. Som ligger vid viksängs centrum om jag fattat rätt. Ska bli intressant med föräldramöte där ikväll :) spännande! Sån SJUUUUK ångest över att behöva lämna min son på förskola. Min lille son.. Ska nån annan ta hand om honom? Jätte konstigt. I mitten/slutet på februari börjar han iallafall. Lite senare än planerat men det är nog bara bra... Haha.
 
Inför dagis beställdes en liten ryggsäck från Elodie Detalls (lekmer.se) samt en mysig filt att ha i vagnen, från Vinter & Bloom (Babyshop.se) 
 
 
 
 
Bilder från i helgen :) kusinerna! 
 
Allmänt, Babykläder, Kian | |
Upp