Invigning av Salong Complete

Hallå :D En fullspäckad helg. I fredags var det förberedelser på salongen inför invigningen dagen efter. På lördagen var det som sagt invigning! Så lyckat! Kul att det var så många som kunde komma :) Kommer trivas som handen i handsken! Nu längtar jag till första jobbdagen på fredag! Jobbar fredagar och lördagar än så länge. Nu på lördag finns det enbart tider kvar för klippning men på fredag finns tid för både klipp och färg! Slå en pling på 021-416020 för bokning :) 
På lördagen efter invigningen åkte jag hem och vi hade samirs bror på besök! :) Det fick även bli hämtmat (spicy hot) efter en lång dag, haha! 
Den lediga söndagen spenderades med Samir och Kian. Julklappshandling ute på Erikslund! Därefter åkte vi till Kians morfar och chillade. Så värdefullt att få hela söndagarna ihop nu. Lyx om man jämför med förut.
Vår lilla kille kickade 11 månader igår. Snart är han verkligen ett! Sjukt. Julafton och nyår är bakom hörnet.. och några dagar efter det fyller han år. Ett år sen vi låg på förlossningen? Nej de kan jag inte förstå. 
Idag är en sån där trött dag... ZZZzzZZz. Ska göra absolut INGENTING. Imorgon eftermiddag ska vi dock på möte med Peab Lillhamra. Förhoppningsvis kommer vi få bra med info om hur läget ligger till :)

 Hann inte ta några bilder under själva invigningen.. :') Här är foton från innan invigningen. HUR FINT?! Precis min smak. Min chef kan det där med inredning!

 
Allmänt, Frisör | |
Upp