Oldie but goldie

VARNING för supermega gamla bilder. 8-10 år gamla bilder. Herregud så man sett ut. Och herregud vad fort åren gått! Vilken tur att man hade bilddagboken kvar, så man fortfarande har kvar dessa bilder. ENJOY! :'D

 
Jag sanne och josefin
Antonia Rebecca Catja Jennifer Jag och Linn

I skolan i sjuan
Jag och sanne i stugan
Jag och Sanne
Sanne Josefin Emilia Linn och Jag
Hanna Olivia Josefin Therese och Amanda
Emilia Sanne och Jag

Jag och Erika
Josefin Sanne och Jag
Jag Linn och Emilia
Josefin Sanne Linn och Jag
Catja Jag och Linn
Josefin Kim Sanne Jag och Emma
Emilia och Jag
Linn Emilia och Jag
Sanne och Jag
Jag och Diana
Jag Josefin och Sanne
Jag och Diana
Amanda och Jag
Fest :')
Jag och Hanna
Jag och Diana
Emilia Josefin Jag och Erika
Sanne och Jag
Linn Jag Emilia och Erika
 
Allmänt, Oldie but Goldie | |
#1 - - Diana:

Jag dör! Haha

Svar: Haha! så kul
missbmum.blogg.se

#2 - - Anonym:

Jag dööör va kul! vilka gamla bilder!! /josefin

Svar: Haha ja VERKLIGEN :')
missbmum.blogg.se

#3 - - Kim Abrahamsson :

Haha Just ja du var ju med på min 18 års fest :) Gud vad snygg man var :P

Svar: Haha ja ☺️ de va då vi va coooola och festade med stora systrarna!
missbmum.blogg.se

#4 - - sanne:

hahahha herregud älskar gamla bilder! Shit asså haha kommer ihåg att jag fick min tandställning samma dag som Kims 18 års fest. när vi tjuvrökte och hämtade sprit av Dan :D

Svar: Hahaha juste 😂 alltid nå skit sprit av dan, haha
missbmum.blogg.se

Upp