Monday

Måndag och ny vecka! I helgen är jag ledig lördag och söndag. Ni kan inte förstå min glädje. Två hela dagar ledigt!! Med min underbara sambo. Lycka till max! Förstå mig rätt.. Älskar mitt yrke.. Men älskar min sambo mer ;) Kians morfar är barnvakt lör-sön så vi får verkligen egentid. Kommer säkerligen sakna Kian efter bara en timme. Igårkväll saknade vi Kian och observera.. Han låg och sov i rummet brevid. Hahaha. 
Helgen var mer än bra. Jobbade hela helgen. i fredags efter jobbet kom min syster Natti hit och tittade idol med oss. I lördags efter jobbet firade jag min vän Linda som fyllt år. Vi var ett gäng tjejer som åt på restaurangen Indigo och snackade gojja. Välbehövligt! Igår efter jobbet blev det en lugn kväll med sambon och lillen. 
 
Käk på Indigo. Tapas. Så gott!! 
 
 
En färgning från i helgen. Ett ofärgat hår blev fräschare med en ombre :)
FÖRE
EFTER
 
Allmänt, Frisör | |
Upp