Back 2 reality

HEJ! Just nu sitter jag i sängen, med datorn i knät och kissen klängandes på mig/datorn. Kian somnade precis så då har vi vår "egentid", jag och oliver. Jahapp. Tillbaka till verkligheten. Samir har börjat jobba och jag är hemma med Kian. Samir jobbar mån-tors och jag fre-lör. Snart (1 februari) börjar Kian på dagis och då lämnar man den här bubblan man varit i. Blandade känslor inför detta. Jag älskar mitt jobb och det ska bli kul att jobba mer! .. samtidigt som jag känner mig lite vilsen med att lämna Kian till förskola, till nån man inte känner.. nån man inte känner ska ta hand om ens barn? Det är ju likadant för alla barn och föräldrar men tyvärr hjälper det inte att tänka så. Hoppas jag vänjer mig vid tanken att någon annan tar hand om min son. En GOD nyhet. I fredags fick vi reda på att vi har fått en plats på Lillhamras förskola i februari istället för augusti. Så nu slipper vi den andra, tillfälliga, förskolan. Slippa skola om två gånger också. Skönt!
I lördagskväll firade vi min underbara vän Nathalie som blev 23! Hon bjöd på ett trevligt sällskap och jättegod mat och dryck. Mot tolvslaget åkte vi till min vän Elin som flyttade för ett tag sen. Det var kul att få se hur hon bodde :) Jättefint! När dom andra drog ut, gick jag hem. Jag var riktigt trött och var inte alls sugen på utgång. Och min kropp tackade mig för det dagen efter. Mådde så bra! Vilket var tur eftersom jag skulle klippa både pappa och sambon. 
Imorgon förmiddag ska vi till bvc med Kian. Mäta och väga. Hoppas allt ser bra ut! Sen ska vi även säga Hejdå till min barndomsvän Jennifer som ska flytta till filippinerna. Så glad för hennes skull :) 
 
Bilder från Kians barnkalas :)

 
Allmänt, Kian, Vänskap | |
Upp