Mammalukt?

Härlig dag idag! Lunch på stan med min syster Natti, pappa och Kian. Samir var hemma och kryade på sig i soffan. Efter lunchen gick jag och syster runt på stan. Hittade ingenting.. ;( den här jäkla mammakroppen (som jag inte ens försökt få bort.. skylla mig själv) passar inte i nånting. Gah! Så frustrerande. Måste ta tag i de här nu. Har jag sagt till mig själv typ 100 gånger efter förlossningen.. Men inte hjälper de. GÖRA inte säga. De handlar BARA om prioritering. Äh. Sluttjatat om detta.
Resterande timmar av denna dag spenderades hemma med familjen. Sambon min är ju väldigt sjuk. Känns lite som att jag har 2 barn just nu..haha. Som han sa häromdagen när vi kramades: Du luktar mamma. Du luktar som en riktig mysig mamma. Ehm.. Hur luktar en mamma? Diskmedel, mat-os, blöjor och välling? Haha ingen aning vad han menade (Vet ni?) men han tyckte helt klart att mammalukten var något positivt. 
Imorgon ska jag förhoppningsvis ner till stan och träffa min vän Nathalie. Om inte läkarbesök kommer " i vägen". Ska ringa imorgon och boka en tid.
 
Bilder från lunchen idag, Spicy hot! 
Lille Kian helt crazy bananas :')
 
 
Allmänt, Kian | |
Upp