Lillhamra

Idag gick jag ner till stan för en fika med Nicolina, Linda och Nathalie. Kian fick stanna hemma med pappa. Kändes konstigt att inte gå med barnvagnen. Nånting fattades liksom. Haha :) Leon och Junia var med så lite barngos fick man allt :) 
Nu sitter jag hemma i soffan med Kian brevid mig. Han har precis fått i sig 2 bananer. Det enda som tycks om just nu... Frukt. Han vägrar allt annat. Ersättning dricker han väl också men det är det lilla. Stackarn. Hur ska han kunna gå upp och bli "normalviktig"? De går verkligen inte att tvinga i honom heller. Nu väntar vi bara på att åka till BVC om två veckor, så får vi hoppas på att han väger som han ska. Men de tvekar jag på... :(
Ikväll ska vi se på fotbollsfinalen och hejar såklart på Sverige!
Nej nu luktar de b*js så dax att byta på lillen. Hej! 
 
Bjussar på en planritning från nya lägenheten. Ja justja! De va de jag skulle berätta.. Vi har blivit med lägenhet! :) Inflytt sent nästa år (pga nyproduktion). LÄÄNGTAR! Lillhamra, i'll see you soon. 
 
Allmänt | |
#1 - - Rebecca:

Winston fick också gå på en massa extra kontroller för vikten, det är inte förens nu som vi slutat. sen när han börjar få en egen kurva och han följer den så kommer det kännas bättre, jag lovar :-)

Svar: Åh skönt att höra :) hoppas han får en egen kurva snart då!
missbmum.blogg.se

Upp