Flashback

Dagen bestod av handling och nått ärende på stan innan det var dax att hämta Samir på Arlanda. Lämnade av Kian till morfar och åkte sedan till Arlanda. Dunkade hög(!) musik och sjöng med. Fick sån flashback från när jag pluggade i Stockholm. Samma väg dit. Samma känsla. Dock lite uppdaterad musik, haha! Det var ett väldigt givande år. Så glad att jag tog tag i min frisördröm! 
Nu ligger jag i sängen med min sambo. Som vi saknat honom. Kian lös upp med världens smile så fort han fick se sin pappa. Och skulle genast krypa till honom. Likaså gjorde även Oliver (katten). Sambon behöver verkligen inte vara borta länge förrän vi alla har saknat honom (obviously). 
 
Idag blir världens goaste Leon 3 år! Kan inte förstå att han redan är 3?! Kommer ihåg första gången jag höll honom som om de vore igår. Han var först i kompisgänget men absolut inte sist. :'D Nu är han äldst och kommer snart få läxa upp de allra minsta. Haha! 
 
Såhär mysigt hade vi de igår. Hemma hos Nathalie. Julmusik och massa bus! Kärlek till er mina fina! 
 
 
Allmänt | |
Upp