10 månaders kontroll

10 månaders kontroll idag. Han är ju dock inte 10 månader riktigt ännu! Men snart så :) Lillens vikt var lite under snittet (men ingenting som var allvarligt) och längden var lite över snittet (vilket den aldrig vart tidigare). Så det såg bra ut :) Dom kollade också hans motorik.. Om han kunde klappa, vinka, stå stabilt utan att hålla i sig, pincettgreppet och om han kunde säga/förstå några ord. På dessa moment fick vi bekräftat att han var tidig och väldigt duktig. Man blir så stolt som förälder :) hihi! Hon sa även att han med all sannolikhet kommer börja gå snart. Blandade känslor inför det.. Sjukt kul samtidigt som man vill att han ska vara i kryp-stadiet lite längre. Min bebis är ingen bebis längre ;( 
Innan BVC besöket så fick vi finbesök av Junia och Nathalie :) Kian och Junia fick busa lite. Det är så kul att båda två nu är medvetna om varandra. Våra fina små hjärtan! Efter BVC besöket träffade jag min stora syster Ida. En välbehövlig fika och en sväng på stan :) Efter de gick vi hem hit och hon tog hand om Kian medan jag lagade mat. Hon skulle iväg med några tjejkompisar så passade på att göra henne lite extra fin i håret! Det är hon värd min fina stora syster. 
 
Bilder från några veckor sen. Mina 2! 
 
Allmänt, Kian | |
Upp