Imse Vimse Spindel

Idag fick vi(jag och kian) en dag i city med Nathalie, Nelly och Junia. Riktigt bra dag och jösses vad jag tycker om er! <3 Nelly är så go mot dom mindre. Och jag bara smälter när Nelly säger: Nelly sitta Bell. Då ville hon sitta i mitt knä och mysa. Gullunge!!! 
Resten av kvällen blev det Tacos och Idol med mina grabbs. SOM JAG ÄLSKAR ER!! Ni är meningen. Idag har Kian härmat både låten imse vimse spindel samt härmat oss när vi gör klickljud med munnen. På imse vimse så härmade han "klättra".. fast han kom bara så långt som till "kl". Han kan gärna stanna lite i utvecklingen så jag får behålla min bebis-kian ett litet tag till :') hihi. 
Imorgon blir det jobb 10-20.. Sen blir de en lugn kväll, jobbar även lör, sön. 
 
Bilder på sötisarna, från idag! 
 
 
Hade VÄRLDENS äckligaste spindel på balkongen. Hur stor?!?!?! Kolla kroppen... Alltså det kryper i kroppen fortfarande. 
 
Allmänt, Kian, Vänskap | |
Upp