Fredag Lördag Söndag

Nu är helgen över. Min blogg hade lite strul så har inte kunnat blogga. I fredags var jag på Erikslund med Elin, Sara, Saras systerdotter och Kian. Vi åt Ikea frukost och tog en sväng i shoppingcentret och köpte presenter. Mycket bra dag.
Igår var det dax för att fira Camilla som fyllde år i veckan :) Först satt vi på Indigo sen begav vi oss till Camilla där vi fortsatte firandet. Vid midnatt gick vi ner till stan och krogen. Somnade väl strax efter fem inatt/imorse.. Och lille kian vaknar ju vid 8-9. Även om jag somnade  om sen så är jag supertrött idag. Dock inte alls bakis(?) Mer än att jag är trött i kroppen. Ingen huvudvärk :D Slutade ju dock dricka vid 12 så de kanske inte är så konstigt att man mår okej idag! 
Imorgon kommer byggarbetarna hit. De ska ta tag i vattenskadan, på golvet, i köket. 
 
Fredag 
 
 
Lördag
 
 
Söndag
 
Allmänt, Isabelle, Kian | |
Upp