Babyshower

Idag var jag på min fina väns babyshower, Nicolina! :D Hon är beräknad i slutet på augusti och längtar så tills att få träffa hennes dotter. Bebismys! Hennes syster hade fixat fika och roliga lekar. Vi fick bland annat smaka barnmat och gissa vad de vad för smaker i! Så kul att testa sina smaksinnen :') Sen skulle vi även byta blöja på en docka, på tid, med ögonbindel! Jag var väl lite för försiktig kanske, hahah. Fick bland dom sämsta tiderna trots att jag gör de varje dag! Hahah asg. Kul och mysigt hade vi iallafall! Grattis igen Nicolina och Sivan! Ni kommer bli såna bra föräldrar till er Minelle. :)
 
Nu är jag hemma igen och snart ska vi iväg till pappa för söndagsmiddag! 
 
GRATTIS ALLA MAMMOR PÅ MORSDAG OCKSÅ. Bäääästa som finns att få vara mamma. Att ha sitt eget barn, sin egen skapelse. Fortfarande ganska ofattbart. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp