Wednesday

Idag gick vi upp runt sju, byggarna kom och fixade golvet vid 8 imorse.. Så jag, kian och oliver åkte till min pappa och hängde där hela dagen, medans byggarna höll på i köket. Superbra blev det verkligen! Tog en mörkare golvfärg som passar mer till bänkskivan som vi hade sen innan :) Tummen upp! Blev ett helt nytt kök typ?! Idag fick oliver sin kattsnuva vaccination också! Gick hur bra som helst. Han som verkligen hatar sjukhus och vetrinärer.. Han "sa" inte ett smack :) Vetrinären var lugn vilket gjorde både mig och lille kissen lugn. Han ska verkligen inte stressa med tanke på hans hjärtproblem. Ikväll hämtade vi kebab (skälbyhallen) och mös framför tv:n. Nu ligger jag i sängen (som vanligt när jag bloggar) och ska precis sova. Ögonen är riktigt tunga ikväll! Bokstavligt talat. 
 
Kian sover fortfarande HELA nätterna. Ingen är gladare än mig. Nu börjar man bli människa på riktigt igen efter typ 8-9 månader :')
Lite bilder från de senaste dagarna. 
 
Lära gå vagn debut! Han satt inte bara i den, utan gick med den också :) Fick dock bara suddiga bilder på det.. Supersnabb kille! 
 
Premiäråket i kundvagnsstolen
Hur lik är han inte sin pappi? Ännu mer med morfars brillor på :'D
 
Allmänt, Kian | |
Upp