urusel

Känner mig urusel på den här bloggen. Finner ingen tid eller ork. FÖR mycket i mitt huve just nu. Inskolning, börja jobba heltid, möten, köpa bil, ledigheter, födelsedagar, lägenheten.. och en himla massa mer som jag inte ens kommer på för tillfället. Bloggar så fort jag får tid och känner mig sugen :) 
Inskolningen har iallafall gått bra! Hela förra veckan var han på dagis. De 3 första dagarna var jag med honom där. Allting gick bra förutom att han hade problem med att sova på madrass.. sen åt han inte lika bra som hemma. På torsdagen och fredagen fick han vara själv på dagis. Hade gått förvånansvärt bra! På fredagen hade han till och med sovit på madrassen på golvet :) Sötisen! Den här veckan har lillen dessvärre varit sjuk :( Vi märkte i helgen att han var lite hängig och gnällig.. I söndags kväll tog vi tempen och han hade ju över 39 graders feber. Stackars. Febern var borta dagen efter men han var snuvig och allmänt besvärad.. så vi valde att vara hemma mån,tis och ons. Igår mådde han mycket bättre och åt precis som vanligt. Likaså imorse, så idag lämna jag honom på dagis. Om det skulle vara något så hämtar jag honom bara :) Men så fort vi kom till dagis sprang han iväg och lekte så det ska nog inte vara något problem. Han var så pigg och glad! Jag ska passa på att fixa lite här hemma. Imorgon och på lördag står jobb på schemat :) 

 
 
Allmänt | |
Upp