Veckan som var

Ber om ursäkt för den dåliga update:n. Haft så mycket att göra och inte haft någon större lust. 
Förre veckan: Jag och kian åkte och badade med Linda och Leon! Så mysigt :)
Jobbade i fredags och lördags.. Lovemyjob.. Verkligen. Så kul! Trivs som fisken i vattnet.
I söndags åkte jag, samir och kian till Anna och Patrik. Vi lärde känna dom på föräldragruppen. Hos dom var även resten av gänget från föräldragruppen + alla barnen. Det skiljer bara nån vecka mellan alla dom små. Riktigt härligt gäng som hängt med sen graviditeten! :) 
Denna veckan: I måndags var det utbildning på salongen. Vi har börjat med ett annat märke, kerastase! Ett lyxigare märke med allt man behöver :) Efter utbildningen färgade min kollega Moa mitt hår. Till sommaren är målet att ha ljusbrunt med slingor.. Så vi gjorde det lite ljusare samt nyanserade bort en hel del av det röda. Vi är en god bit på väg :) 
Igår hade vi en riktig hemmadag.. Städning, tvättning, storhandling osv. Inget allt för kul. Förutom nya serien vi börjat titta på, THE FLASH. Helt i vår smak! 
Idag har jag och samir vart på möte hos Peab. Vi skulle välja inredning till lägenheten. Såsom luckor, kakel, dörrar, bänkskiva, handtag, kranar osv. Riktigt kul! Det kommer bli sjukt bra och jag vill bara flytta NU! 
 
Här använde jag mig av balayage tekniken för att få ett så naturligt resultat som möjligt. Olaplex blev att användas då vi ljusade upp håret två gånger. Helt kär i resultatet. 
 
 
En kund som ville ha granny färg. Så kul och så rätt just nu! (Klippningen är inte min)
 
Bilder från besöket på badhuset med Leon och Linda! :)
 
 
Allmänt, Frisör, Vänskap | |
Upp