Måndag

Okej jag börjar bli riktigt dålig på de här. Skyller på att jag haft för mycket att göra. 
Förra veckan träffade jag mina 3 närmsta vänner och deras barn :) Bäst! Till helgen jobbade jag fredag och lördag. Var även barnvakt åt min systerson hela helgen. Den Goa killen! <3 På lördagen efter jobbet åkte vi till min pappa. Han bjöd på mat och fika :) På söndagen (lucia) bakade vi pepparkakor och handlade lite julklappar. 
Idag har jag vikt tvätt, plockat undan, slagit in julklappar, lagat mat 2 gånger, dammsugit och dammat. Sen Kian där emellan.. Ge han mat, byta blöja samt leka med honom. Hur har jag hunnit med allt detta?! Helt färdig är man iallafall.  Min syster kom förbi en snabbis så jag kunde dammsuga utan att behöva ha ett klängigt barn runt benen. Efter denna dagen ger jag mig själv en klapp på axeln. 
Imorgon är en ny dag och tvättning står på schemat! YEY.. Längtar tills veckan är slut. Då har jag och min sambo äntligen ledighet tillsammans. 
 
Lite FÖRE och EFTER bilder från veckan som varit :) Älskar mitt jobb!
 
Min fina stora syster skulle på julgalan och fick därför en liten quickfix av mig :) 
 
Allmänt, Frisör | |
Upp