Onsdag

Igår gjorde jag inget intressant. Vek tvätt, tvättade x3, städade undan i hela lägenheten, duschade, lagade mat x2 och sen hann jag inte med så mycket mer än så. När man har en livlig kille här hemma så blir dagarna snabbt fulla. Sån härlig känsla när man får saker gjort här hemma. Händer inte ofta.
Idag gick vi upp tidigt.. Halv åtta!! Kommer inte ihåg sist jag var uppe så tidigt. Vi brukar vakna vid 10. Men han somnar nästan alltid vid 23-24 på kvällen.. Det leder ju till att egentiden man förut hade på kvällarna, är borta. Så igår tänkte vi att vi skulle ändra på det. Försökte lägga honom redan vid 19 men de resulterade bara i att han vaknade kl 22 och var superpigg... Damm it. Till slut lyckades jag få honom att somna vid 24. Så tur att vi vaknade tidigt idag! Nu hoppas vi verkligen att han somnar vid 20. Precis som han gjorde förut.
Idag vid 3 kommer min syster och Benjamin hit :) mysigt! Tror att Benjamin behöver sig en klippning också. 
 
Igår efter Kian hade badat :)
 
 
Allmänt | |
Upp