Julklappar & Julpynt

Heej! Jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Imorse var min syster förbi och efter lunch kom min vän Charlotte hit på besök. Sjukt längesen vi sågs så de var kul! :) Efter de åkte jag och STORhandlade. Åtta kassar... hahah. Nu har vi mat så de räcker och blir över iallafall :') Hann även med lite julpynt inför 1:a advent på söndag. Jobbar ju hela helgen (sista helgen på Nikita) så skulle verkligen inte orka pynta efter jobbet. Och Samir tycker inte att det är roligt så då fixade jag det idag istället :) SÅN mysfaktor det blev här hemma. Eller egentligen enbart i vardagsrummet.. Haha. Har inte så mycket julpynt men de får ta och bli mer till nästa jul (förhoppningsvis bor vi då i nya lägenheten). Har även hunnit med att beställa lite julklappar till Kian :)
Just nu ligger jag och samir och spelar candy crush i sängen. Vi har precis tryckt i oss en varsin lussebulle. En riktig myskväll. 
 
De de sex första bilderna är julklapparna jag och samir köpt till Kian. En serie från kids concept och en fordon-bok. Serien från kids concept behövs verkligen då han just nu är för stor för alla sina andra leksaker. Väldigt bra för utvecklingen också! Resterande bilder är "hans" önskelista :) Ni finner rubbet på Jollyroom.se
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp