Salong Complete

Heeej! Nu sitter jag vid datorn.. ages ago. haha. Helgen var bra. Sista passen på Nikita är avklarade. Fre, Lör och Sön. Tack för dessa månader med er tjejor! Kram på er alla. Fredagen och Lördagen efter jobbet spenderades hos min pappa med resten av familjen. Idol, mat och snacks. Igår efter jobbet promenade vi till min syster som precis har flyttat in i sin lägenhet. En etta i stan. Kan inte bli så mycket bättre än så. Perfekt lägenhet tills hon ska flytta in i den vi bor i nu. Lite drygt, ett år kvar! Hoppas tiden går fort.. vill bara flytta nununu. Samtidigt får det inte gå FÖR fort.. för när vi flyttar till nya stället är Kian redan 2. OH my. 
Idag har jag gjort en massa viktiga ärenden. Ringt några samtal, betalat räkningar och lite frisörgrejer. I eftermiddag slutar Samir lite tidigare och det ska bli jätte skönt! :)
Nu är allt klart inför nya salongen jag ska börja på. På lördag är det invigning och jag ser så mycket fram emot det. Ska åka förbi salongen i veckan och se hur långt dom kommit med renoveringen. Men av alla bilder jag sett så tror jag att det kommer bli SÅ bra. Kollegorna kommer bli Ingrid och Moa, två riktigt goa tjejer! Salong Complete here we come! För info om priser checka in webbsidan.

www.SalongComplete.se
Facebook: Salong Complete
Instagram: SalongComplete

Lördagen den 5/12 har vi invigning av vår nya lokal på Öster Mälarstrands Allé 144 mellan 14-18. Kom gärna förbi och mingla en stund med oss! Vi bjuder på bubbel och tilltugg och för dig som är shoppingsugen har vi fina erbjudanden samt goodiebags som du inte vill missa!

Varmt välkommen önskar vi på Salong Complete!

 


Allmänt, Frisör | |
Upp