Seg vecka

Riktigt seg vecka.. Vet inte varför? Skumt. Igår träffade jag iallafall Nicolina och Minelle. En sväng på stan samt en fika :) så mysigt! 
Idag har jag bara vart hemma och städat och tvättat. Mitt i allt så gick säkringen(?) här hemma. ALL el i hela lägenheten dog. Jag har typ 0 batteri på mobilen så den lilla procenten jag har kvar, lägger jag på att ringa samir och få hem han från jobbet så vi kan lösa problemet. Ingen el .. Kaos. Precis då ska Kian vakna och är svinhungrig. Och jag kan inte värma på nå mat. Men som tur var kom Samir en stund senare och hade laddad mobil så han kunde ringa till elektriker. Löstes på direkten så kände mig väldigt dum att samir var tvungen att komma hem från jobbet. Men hade ju ingen möjlighet att ringa elektriker. Jaja. De löste sig iallafall :) 
Imorgonkväll ska min fina systerson Benjamin komma hit. Hans mamma skulle ut och käka med jobbet. Benjamin själv ringde och frågade om han inte kunde få komma hit! Alla dagar i veckan sa jag. Goa Benjamin! 
 
Lite bilder från senaste dagarna. 
Riktig Emil i Lönneberga :')
 
 
Allmänt, Kian | |
Upp